לימודי ביטוח פנסיוני בצפון

במכללת אורין שפלטר בשלוחה שלנו בצפון, אנחנו מציעים עבור הסטודנטים שלנו מסלולי לימוד ללא צורך בפסיכומטרי וללא תנאי קבלה מיוחדים. המכללה שלנו היא המכללה הפיננסית הגדולה ביותר בארץ, עם עשרות קורסים והכשרות מעשיות בתחומים שונים ומגוונים.

אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. לצורך ההכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים תצטרכו לעשות שישה מבחנים. ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני קורסים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. בנוסף לכך, יש לנו מסלול מיוחד עבור יועצי ומשווקי השקעות וניהול תיקים. מדובר בהכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים עבור ההסמכה ועזרה בסיום לימודי סוכן ביטוח במציאת עבודה בתחום.

הכשרות מעשיות קצרות טווח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מלמדת קורסים והכשרות מעשיות במקצועות הביטוח והפיננסים שיאפשרו לכם להשתלב בקלות במעגל התעסוקה. אנחנו מלמדים קורסים עבור חתמי ביטוח ועבור רפרנטים וקורס מיוחד עבור יועצי משכנתאות. כמו כן, יש לנו הכשרות מגוונות בתחום הנדל"ן הכוללות, קורס השקעות נדל"ן וקורס מיוחד המכשיר אתכם למבחן המתווכים. הלימודים אצלנו מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים והם מקנים לכם את הכלים הנדרשים לעבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בכל תחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

לימודי ביטוח פנסיוני בצפון
הרשמה ללימודים במכללה

מעוניינים להירשם ללימודים במכללת אורין שפלטר בשלוחה שלנו בצפון? מתלבטים איזה תחום או הכשרה מתאימים עבורכם ביותר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. בשיחה עם היועצים תוכלו לבדוק את כל הפרטים הנדרשים עבור ההרשמה והקבלה ללימודים, ואת המסלול המתאים ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן